Pacjent

Najważniejsze informacje, m.in. jak załatwić sprawę w NFZ, gdzie się leczyć.

drukuj

Aktualności

Warmińsko-Mazurski OW NFZ wznawia bezpośrednią obsługę klientów

22-05-2020

Od 25 maja b.r. zaczną działać sale obsługi klientów w Oddziale w Olsztynie oraz Delegaturach w Elblągu i Ełku. Punkt Obsługi w Giżycku rusza od 1 czerwca b.r., zaś Punkt Obsługi w Iławie wciąż funkcjonuje, jako punkt podawczy i wznowi działanie w II etapie.

 

Mimo otwarcia sal, nadal namawiamy do zdalnego kontakt ze swoim oddziałem, np. przez internet.

 

Sale obsługi klientów w każdym z 16. oddziałów Narodowego Funduszu Zdrowia zostaną otwarte w poniedziałek, 25 maja. Powrót do pełnej obsługi pacjentów będzie przywracany etapami.

W pierwszym pacjenci:

  • potwierdzą zlecenia na wyroby medyczne
  • założą Profil Zaufany
  • dobrowolnie się ubezpieczą
  • otrzymają podstawowe informacje związane z działalnością NFZ.

Limit osób, które będą mogły przebywać jednocześnie na sali będzie uzależniony od liczby czynnych stanowisk. Jeśli sala ma 3 stanowiska do obsługi, wówczas maksymalnie tyle samo osób będzie mogło załatwić swoją sprawę w okienku.

Zarówno klientów i pracowników NFZ obowiązują nakazy sanitarne. Na salę zostaną wpuszczone wyłącznie osoby, które mają zakryte usta i nos oraz zdezynfekują ręce. Stanowiska do obsługi klientów będą oddalone od siebie o minimum 2 metry. Po każdym pacjencie stanowisko, w tym przesłona chroniąca pracowników, blat biurka i długopisy będą starannie dezynfekowane.

Nad płynnością obsługi i zachowaniem obostrzeń sanitarnych będzie czuwał wyznaczony pracownik Funduszu, zawsze obecny na sali.

  • Sala Obsługi Klienta Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ w Olsztynie
  • u. Żołnierska 16, parter
  • Godziny otwarcia: 8.00-16.00.
  • Czynny od 25 maja 2020 r.

 

  • Delegatura Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ w Elblągu
  • ul. Gen. Józefa Bema 18
  • Godziny otwarcia: 8.00-16.00.
  • Czynny od 25 maja 2020 r.

 

  • Delegatura Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ w Ełku
  • ul. Fryderyka Chopina 15
  • Godziny otwarcia: 8.00-16.00.
  • Czynny od 25 maja 2020 r.

 

  • Punkt Obsługi w Giżycku
  • ul. Dąbrowskiego 14
  • Godziny otwarcia: 8.00-16.00.
  • UWAGA! Czynny od 1 czerwca 2020 r.

 

  • Punkt Obsługi w Iławie
  • ul. Kazimierza Jagiellończyka 16
  • Godziny otwarcia: 8.00-16.00.
  • UWAGA! Działa wyłącznie na zasadzie punktu podawczego.

 

Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją zamieszoną pod linkiem:

ZASADY OBSŁUGI KLIENTA WPROWADZONE W ODDZIALE

Ze względów bezpieczeństwa, przed każdą salą znajdują się specjalne skrzynki, w których pacjenci będą mogli zostawić pisma, skargi i wnioski, bez konieczności wchodzenia do siedziby oddziału lub sali.

Mimo wznowienia obsługi klientów na miejscu w oddziałach, nadal rekomendujemy kontakt telefoniczny lub e-mailowy. Każdy oddział przygotował praktyczną listę numerów telefonów i adresów e-mail, za pośrednictwem których można załatwić sprawę. Ponadto do dyspozycji są elektroniczne skrzynki podawcze ePUAP (dla posiadaczy Profilu Zaufanego, czyli elektronicznego potwierdzenia tożsamości).

 

Oddział w Olsztynie

Sprawy pilne (dla klientów)

  • telefon: 89 678 75 81
  • e-mail:
  • e-mail w sprawie zleceń na wyroby medyczne:

 

Delegatura w Elblągu

  • telefon dla klientów: 89 678 77 59
  • mail dla klientów:
  • mail dla klientów w sprawie zatwierdzania zleceń na wyroby medyczne:

 

Punkt Obsługi w Iławie

  • telefon dla klientów: 89 648 72 77
  • mail dla klientów:
  • mail dla klientów w sprawie zatwierdzania zleceń na wyroby medyczne:

 

Delegatura w Ełku

  • telefon dla klientów: 89 678 77 86
  • mail dla klientów:
  • mail dla klientów w sprawie zatwierdzania zleceń na wyroby medyczne:

 

Punkt Obsługi w Giżycku

  • telefon dla klientów: 87 423 23 83
  • mail dla klientów:
  • mail dla klientów w sprawie zatwierdzania zleceń na wyroby medyczne:

 

Przywrócenie pełnej działalności sal obsługi klientów będzie uzależnione od aktualnej sytuacji epidemicznej w Polsce. O wszelkich zmianach będziemy informować na bieżąco.

 

Wszystkie aktualności