Pacjent
Najważniejsze informacje, m.in. jak załatwić sprawę w NFZ, gdzie się leczyć.
- Aktualności
- Obsługa klientów
- Karty Usług
- Internetowe Konto Pacjenta
- e-WUŚ
- Gdzie się leczyć
- Harmonogram postoju mammobusów
- Umów wizytę w Warmińsko-Mazurskim OW NFZ przez internet
- Informacje dla osób z niepełnosprawnościami
- Informacje dla wszystkich pacjentów
- Informator o zawartych umowach
- Jak się leczyć
- Kolejki oczekujących
- Leczenie uzdrowiskowe
- Leczenie za granicą
- Na ratunek
- Profilaktyczne programy zdrowotne
- Przydatne druki i formularze
- Realizacja recept refundowanych
- Skargi i Wnioski
- Ubezpieczenie dobrowolne
- Zaopatrzenie w wyroby medyczne
- Harmonogram postoju dentobusu
- Wykaz świadczeniodawców POZ potwierdzających Profil Zaufany
Obsługa klientów
Obsługa klientów w Warmińsko-Mazurskim OW NFZ
Obsługa klientów w sali obsługi klientów w siedzibie głównej, Delegaturach oraz Punktach Obsługi Klientów Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:
- Oddział Wojewódzki
Sala Obsługi Klientów w Olsztynie
Adres: ul. Głowackiego 14 10-448 Olsztyn
- Delegatury
- Delegatura w Elblągu
ul. Gen. Józefa Bema 18 82-300 Elbląg
- Delegatura w Ełku
ul. Fryderyka Chopina 15 19-300 Ełk
- Punkty Obsługi Klientów
- Punkt Obsługi w Iławie
ul. Jagiellończyka 16 14-200 Iława
- Punkt Obsługi w Giżycku
ul. Dąbrowskiego 14 19-500 Giżycko
e-mail:
telefon: 800 190 590
Jesteśmy dla Państwa dostępni we wszystkie dni robocze:
- w poniedziałki
Oddział Wojewódzki i Delegatury od 8:00 do 18:00
Punkty Obsługi od 8:00 do 16:00
- od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00
Sprawy, które możesz u nas załatwić:
- uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz Certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
- potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP;
- podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
- zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne;
- potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym;
Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia w placówkach NFZ.
Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:
- e-Doradca NFZ
- kontakt listowny oraz poprzez skrzynkę ePUAP
- kontakt telefoniczny z Telefoniczną Informacją Pacjenta - 800 190 590
Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w Sali Obsługi Klientów Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ulicy Głowackiego 14 w Olsztynie.
Na stanowisku:
- doradca klienta:
- udziela informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz
- doradza, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać
- dostępny jest samoobsługowy Kiosk Profilaktyczny – w nim wykonasz najważniejsze pomiary medyczne, a wyniki omówisz z doradcą.
Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia
Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów swojego oddziału:
- uzupełnij formularz na stronie internetowej oddziału lub
- zadzwoń pod numer Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590.
Skontaktuj się z e-Doradcą bez wychodzenia z domu
E-Doradca to bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ poprzez wideo-spotkanie.