Pacjent

Najważniejsze informacje, m.in. jak załatwić sprawę w NFZ, gdzie się leczyć.

drukuj

Obsługa klientów

Obsługa klientów w Warmińsko-Mazurskim OW NFZ

Obsługa klientów w sali obsługi klientów w siedzibie głównej, Delegaturach oraz Punktach Obsługi Klientów Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:

  • Oddział Wojewódzki

Sala Obsługi Klientów w Olsztynie

Adres: ul. Głowackiego 14 10-448 Olsztyn

  • Delegatury

- Delegatura w Elblągu

ul. Gen. Józefa Bema 18 82-300 Elbląg

- Delegatura w Ełku

ul. Fryderyka Chopina 15 19-300 Ełk

  • Punkty Obsługi Klientów

- Punkt Obsługi w Iławie

ul. Jagiellończyka 16 14-200 Iława

- Punkt Obsługi w Giżycku

ul. Dąbrowskiego 14 19-500 Giżycko

 

e-mail:

telefon: 800 190 590

 

Jesteśmy dla Państwa dostępni we wszystkie dni robocze:

- w poniedziałki

Oddział Wojewódzki i Delegatury od 8:00 do 18:00

Punkty Obsługi od 8:00 do 16:00

- od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00

 

Sprawy, które możesz u nas załatwić:

  • uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz Certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
  • potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP;
  • podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
  • zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne;
  • potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym;

Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia w placówkach NFZ.

Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:

  • e-Doradca NFZ
  • kontakt listowny oraz poprzez skrzynkę ePUAP
  • kontakt telefoniczny z Telefoniczną Informacją Pacjenta - 800 190 590

 

Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w Sali Obsługi Klientów Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ulicy Głowackiego 14 w Olsztynie.

Na stanowisku:

  • doradca klienta:
  1. udziela informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz
  2. doradza, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać
  • dostępny jest samoobsługowy Kiosk Profilaktyczny – w nim wykonasz najważniejsze pomiary medyczne, a wyniki omówisz z doradcą.

Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia

Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów swojego oddziału:

Skontaktuj się z e-Doradcą bez wychodzenia z domu

E-Doradca to bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ poprzez wideo-spotkanie.